Szövegírás, ahogy még nem gondoltál rá

Szövegneked.hu

Járvány idején is vállalkozhatsz

2020. május 01. - szovegneked

A koronavírus járvány miatt számtalan vállalkozás kényszerült felfüggeszteni a tevékenységét, míg mások új termékeket/szolgáltatásokat vezetettek be, hogy átvészeljék a #maradjotthon kapcsán tapasztalt forgalomcsökkenést. Épeszű embernek nem is jutna eszébe épp most új vállalkozást indítani, én mégis megtettem. Szövegíró lettem.

szovegneked_blog_vallalkozas.jpg

Hiszek abban, hogy mindennek megvan a maga ideje, és ha valamit elterveztünk, érdemes tartani magunkat az elképzeléseinkhez. A szövegíró vállalkozás gondolata már jó ideje foglalkoztatott, de hosszú hónapoknak kellett eltelnie, mire kialakult, mit és hogyan szeretnék, tudnék csinálni. Kitaláltam a Szövegneked.hu-t, elkészítettem a weboldal alapját, számtalan területen képeztem magam, hogy önállóan is működtetni tudjam a projektet, majd kitört a járvány és a többség bezárkózott.

Bennem is felmerült a kérdés: vajon ideális a helyzet az induláshoz?

 

A vállalkozók hajlandók lesznek-e költeni a szövegírásra, vagy épp ezen a területen akarják majd megfogni a pénzt. Aztán arra gondoltam, hogy aki nem hallat magáról, azt elfelejtik. Aki nem kommunikál, arra a járvány végeztével már senki sem emlékszik majd. Ez a helyzet pedig azon vállalkozóknak kedvez majd, akik nem adták fel a kommunikációt és friss tartalommal töltötték fel weboldalaikat, rendszeresen szövegeltek a közösségi oldalakon és hírlevelekkel is ellátták a feliratkozóikat.

Eldöntöttem tehát, hogy hivatalosan is vállalkozóvá válok. Könyvelőt kerestem, elintéztem a formaságokat, és belevágtam. Szövegíró lettem.

A Te időd mikor jön el? Neked hogyan segíthetek álmaid megvalósításában? Saját tapasztalataimból merítkezve adhatok hitet, reményt, de annál sokkal többet is!

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is, és lájkold a Facebook-oldalamat, hogy ne maradj le a legfrissebb tartalmakról!

A bejegyzés trackback címe:

https://szovegneked.blog.hu/api/trackback/id/tr5215653352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása